2013年1月29日星期二

UGG ultra høye Chrystie tiden i USA har åpnet

Side Lorrie liten fontene foran stopp, snu og stirre uggs Miss Shen, gratulerer. "Ord i de siste dagene har hørt for mye, men fra munnen for å si det er ikke det samme. Partiet etter den heldige pause er fortsatt i fengsel venter på rettssak, er Shen ugg slik en spesiell identitet situasjon kvadrat Lori se henne på denne tiden, falt et ord i en razzia for å unngå å vekke mistanke.

"Takk." uggs på nett se direkte på henne, øynene storsinnet, "Miss Fang, møter du meg er ikke lett, noe rett." Så rett på sak, anti-the Order side Lorrie lettet, rundt grøten egentlig ikke er hennes sterke side. Side Lorrie leppe en matbit, sa rett ut: "Jeg har to ting å spørre deg om hjelp, hvis du lovet noen godtgjørelse er villig."

Fordi hun ikke tigge ugg, men å snakke om forholdene. ugg Weizheng, så oppriktig smil, hard gass kvinne, selv om forenklede men også ekstremt søt hele ikke liker å lese Joe er så intolerante, men spiller. Se ugg smil, rødmet møte noen side Lorrie, "Jeg vet du er ingen mangel på penger, kan jeg betale deg ikke mange, men dette favør så lenge skylder deg en dag, må jeg redouble betale tilbake."

没有评论:

发表评论