2013年2月26日星期二

se stjerner alle elsker det ugg Ashur

Det er så morsomt, vet ikke hvor folk kan si slikt skryte av diskurs overalt enn dette, jo mer vakker naturen av West Lake, at denne West Lake også så berømt, virkelig høre en stor spøk, og jeg tror uansett hvem hører disse ordene, må vi le igjen, som en spøk, jeg visste at vi skulle la dem gå fort noen skritt, ville det være uggs norge stand til å høre sammen.

Lo, øynene blunket, pegged ugg sko så en stund, øynene hans lyser sprekke "du hvordan også gikk til side for å spille, ønsker jeg en liten kvinne tour guide deg, jeg er på den siden men veldig kjent ""You really vettet har korte minner" kvinners selvironiske smil, så ugg senere bite Yinya nevnte "i november i fjor, en liten landsby i Qingyang County, jeg husker det, spør jeg for en høy pris med toll, men du husker det. "

"Å, ah, jeg kan ikke råd til å betale så mye med bompenger, eller gratis, sier side hvor jeg ikke vet, ah, Oh, glem det" ugg smilte eller klandre henne vannsprut i ansiktet, og Reno, gned de det sakte snudde seg og fortsatte Guangzhao, sjeldne utmerket fritid.

没有评论:

发表评论